ترند و سيو

بالتفاصيل.. زوجة ابن يوسف القرضاوي تفتح النار على ابن الجماعة الإرهابية

تصريحات زوجة ابن يوسف القرضاوي من الأشياء التي بدأ الجمهور في البحث عنها خلال الساعات الأخيرة، وذلك بعدما فتحت النار على ابن الجماعة الإرهابية ووالده في أحد البرامج التليفزيونية مساء الأمس.

وتستعرض معكم بوابة الوكالة نيوز خلال التقرير التالي، أبرز تصريحات زوجة ابن يوسف القرضاوي بالأمس والتي فجرتها من خلال شاشة تليفزيون مصرية.

تصريحات زوجة ابن يوسف القرضاوي

أكدت مروة عاشور زوجة ابن يوسف القرضاوي أن الصورة التي عليها عائلة القرضاوي صورة كذب ومزيفة وعائلة خائنة لا تمت إلى الحقيقة التي تدعيها أمام التلفاز كل يوم.

رفض طلاقي أكثر من مرة

وقالت زوجة ابن القرضاوي “الفكرة إنه مش عاوز يطلقني بقاله سنين طول عمرى ما عملتش حاجة غلط مع عبد الرحمن وعائلته وأتعامل بتربيتي أنا فضلت اتحايل على عيلته 6 شهور كاملة وهذه حياة غير أدمية علشان أعيشها”.

“هناك شيء خاطئ وانا بعت الفيديو الأول للجزيرة ومحدش كلمني خالص ومش أنا اللي بعته شخصيا خالي هو اللي بعته لكن ما حدش سأل وطبعا الشرق وكل الناس دي متخيلة إني كذابة وكل حاجة عندي بالأدلة وهما لم يحاولوا التواصل معي”.

العودة إلى مصر

وتابعت “كل ما احتاجه هو إني عاوزة ارجع بلدي وأناشد كل الناس والمسئولين اللي تقدر تساعدني إني أرجع بلدي دون مشاكل مع عائلة عبد الرحمن ومش عاوزة منهم أي حاجة ومستقبل أولادي انهم يعيشوا في بلدهم”.

“أنا عملت محضر عدم تعرض هنا لتعرضي الدائم للتهديدات، وهما كلموا أهلي وطلبوا أنى أسحب الشكاوى ضده، وأهلي مرعوبين عليا أنا أكثر واحدة شفت الشر اللي جواه وهو يقدر يؤذينى، الشر والأذية والانتقام في دمه، الناس كلها واقفة جنبي لأنني ما عملتش حاجة غلط في حياتي غير إني تزوجت هذا الرجل”.

زر الذهاب إلى الأعلى